dissabte, 30 de juny del 2012

Pilota de bàsquet

La pilota és l'ànima del bàsquet. Molt abans d'aprendre a multiplicar o dividir, vaig aprendre a botar-la. On la gent només veu una simple pilota, jo vegi molt més que això, veig l’objecte que dóna vida aquest esport. Veig deu persones sobre la pista lluitant per posseir-la, per fer-la seva. El somni de tot jugador: tenir-la per ell, jugar, fer-se gran gràcies a aquest petit objecte. Per mi, és molt més que una senzilla pilota de cuir, és la possibilitat de fer realitat un somni.

2 comentaris:

  1. Molt bonic Marta. Espero que el teu esforç et porti a assolir els teus somnis.
    Per cert m'agrada que escriguis també en català, es part de la nostra cultura, que cap tribunal ens faci oblidar la nostre llengua.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! A mi també m'agrada escriure en català, que per això és una de les meves llengües!

      Elimina